Reglament & Altres

Home / Reglament & Altres
Reglament
  1. La cursa es oberta a tothom que accepti i respecti el present Reglament.
  2. Es tracta d’un esdeveniment en format caminada i cursa de fons (a peu), lúdic i festiu amb 3 modalitats:

A. Caminada popular de 10 Km a través de camins entre vinyes

B. Cursa popular de 10 Km a través de camins entre vinyes

C. Cursa Trail tècnica de 21 Km entre vinyes, camins i trialeres.

Totes les modalitats son cronometrades no competitives.

Està totalment prohibit seguir els corredors en cotxe, moto o bicicleta, pel perill que això pot suposar per als participants.

Els únics vehicles autoritzats a seguir la prova són els designats per l’organització.

Tots els participants estan obligats a seguir en tot moment el circuit, que està convenientment senyalitzat i autoritzat. En cas contrari, l’organització procedirà a la desqualificació del mateix.

Els membres de l’organització vetllarà pel compliment de les normes i la seguretat.

Cada participant pren part a la cursa sota la seva responsabilitat i cal que disposi d’un nivell de condició física i de salut suficient per afrontar-la.

L’organització es reserva el dret de canviar, anular o suspendre la cursa

En el cas de les curses de 10 i 21 Km , els menors d’edat, hauran de presentar una autorització dels seus pares i/o tutors. Clic aquí per descarregar autorització.

Data, lloc i hora

La data de celebració serà el dilluns 12 d’octubre 2015 a les 10:00h, en diferents calaixos

La sortida es farà des del Carrer Montserrat d’Artés.

El temps màxim per completar el recorregut és de 4  hores.

Hi hauran uns límits horaris de pas, que tot aquell que superi els temps establer serà obligat a abandonar la cursa i retornar al punt de sortida.  En cas de superar aquest temps, i continuar a la cursa, es farà sota la responsabilitat del corredor/a.

Inscripcions

El preu d’inscripció a la cursa es de 10€ i per als menors de 10 anys gratuït.

El període d’ inscripció s’obrirà al públic el proper 8 de Setembre de 2014.

Els atletes es podran inscriure per Internet a un preu de 10€ i fins al mateix dia de la cursa amb un suplement de 2€ adicionals.

La inscripció a la cursa és personal i intransferible. Un cop feta la inscripció, l’organització no retornarà l’import de la mateixa.

En el moment en que s’arribi al número màxim d’inscripcions, establert en 400 persones, es tancaran inscripcions.

El participant

El participant té el deure de conèixer les característiques de la cursa. L’organització no es fa responsable de les lesions o accidents que els atletes puguin sofrir. Tota persona que desobeeixi la normativa de l’organització serà retirada de la cursa, així com el qui manifesti un comportament no esportiu o es reiteri en protestes davant l’organització. El fet d’inscriure’s implica l’acceptació del present reglament i el compromís de no avançar-se al moment de la sortida, cobrir el recorregut complert, no llençar recipients o brossa en el recorregut,  respectar els participants i el personal implicat en l’organització.

Assegurança

L’organització disposa d’una assegurança de responsabilitat civil segons la legislació vigent.

Dorsal i xip

El dorsal i el xip és personal i intransferible.

Es podrà recollir una hora abans de l’inici de la cursa en el punt de control (punt d’inici de la cursa).

S’haurà de portar sempre en un lloc visible, preferiblement a l’altura de l’abdomen.

L’organització es reserva el dret a demanar el D.N.I. o similar per comprovar la identitat de l’atleta.

Cronometratge

El control de temps es realitzarà mitjançant xip d’un sol ús, el qual anirà incorporat a la sabata del participant.

L’organització ha establert dos punts de control: El primer s’ubicarà a la línea de sortida, i el segon a la línea d’arribada, per tant es obligatori creuar aquests dos punts perquè quedi registrat el temps de realització de la cursa.

Les classificacions es faran públiques a la web de la cursa.

Avituallaments

L’organització ha establert avituallaments. Es demana a tots els participants que facin un ús responsable dels mateixos, utilitzant, en la mesura del possible, els contenidors de recollida selectiva disposats en el recorregut i en meta.

Esmorzar i Obsequis

Al finalitzar la cursa es realitzarà un esmorzar popular. Serà necessari el resguard del xip de la sabata.

Categories i trofeus

Les categories seran les següents:

  • General masculina cursa de 10 Km. (Trofeus per als 3 primers classificats)
  • General femenina cursa de 10 Km. (Trofeus per a les 3 primeres classificades)
  • General masculina cursa de 21 Km. (Trofeus per als 3 primers classificats)
  • General femenina cursa de 21 Km. (Trofeus per a les 3 primeres classificades)

Els trofeus es lliuraran, aproximadament a les 13:00 hores.

Banc d’aliments

Tots els participants i acompanyants que vulguin pondrà col·laborar portar menjar per la banc d’aliments. Consultar a la web el llistat de productes necessaris.

Protecció de dades

Segons estableix la Llei Orgànica 15/1999, del 13 de desembre, de Protecció de dades Personals, informem que les dades incloses en el formulari de inscripció s’incorporaran a un fitxer propietat de la Associació Confraria dels Vins del Bages, amb la finalitat de cursar la inscripció i possibles comunicacions sobre la Cursa solidaria entre vinyes. Els drets d’accés rectificació, cancel·lació i oposició es poden exercí dirigint-se a la Associació Confraria dels Vins de Bages, Culla s/n (casa de la Culla), Manresa 08243, adjunta’n fotocopia del D.N.I.

Drets d’imatge

El fet de fer la inscripció a Cursa solidaria entre vinyes, autoritza expressament a l’organització i els seus patrocinadors a utilitzar gratuïtament les imatges, fixes i/o en moviment, de les persones participants. Aquestes imatges podran figurar en tot tipus de suport gràfic conegut o desconegut, així com en materials de promoció o publicitari produïts i difosos a tot el món, durant el període màxim establert per la legislació actual i futura, els reglaments i els tractats en vigor, inclosa la possible pròrroga un cop finalitzat el període previst.

Beneficis

Tots els beneficis de la cursa seran destinats a beques menjador pels infants amb problemes econòmics al Bages gestionat a través del Consell Comarcal del Bages.

Contacta'ns

Envia'ns un e-mail i intentarem respondre tant aviat com ens sigui possible.